Friday, January 9, 2015

Already 2015 : Throwback 2014 Part 2

Tulisan tanpa gambar pun tak best jugak kan?
Aku yang menaip ni pun rase bosan kalau cerita takde gambar..

NAHHHHH!

Ni QA Team aku..
Masa ni Last Day kak Adel...Quality Engineer kat sini..
Yang tengah tu la dia...


 Ini lah Kak Adel...Nampak garang gile...rupenye...haihhh..senget jugak...
1st staff yg aku boleh get along..
Banyak benda dia ajar...
sebulan je aku sempat bersama dgn die...
lepas tu dia pulak berhenti & dapat kerja lain..Thanks Kak adel!


Ni kira keluarga besar QA..
Ada Bos Anderson..Ade Bos Markrand..Ad Ms Foo..
ni 3 nama org besar dalam QA Dept.aku...

Lain2 tu Engineer & Technician macam aku..:)



ok..
Lepas Kak Adel berhenti...
Abg Abdullah a.k.a Abg Lah pun berhenti...dapat kerja lain...
Kalau Kak Adel expert bab product Oral Solid Dosage (OSD- Tableting,Capsulation,Coating,Blister),
Abg Lah Expert Pada Liquid, Cream, Ointment & sewaktu dengannya...

Waktu ni..
Aku baik lagi...#Eh..
yela..budak baru....pendiam pemalu lagi...
hehehehehe


Ni masa nak cuti raya...




Ni pulak masa gathering potluck raya & celebrate birthday BosAnderson..
Aku perasan...
QA Team best time event...
Birthday, Resign = MAKAN

Makan dgn QA berpisah tiada lah bagi aku..
Apepun dorang tetap best..

Walaupun kene marah..
Aku sayang QA Team ni sebenarnya...

Opismate yang gile mengila...
Kak Ain..Kak Yanie..Kak Nonie..
Kak Elisa..Kak Fatin..Kek..Kak Zue..
alahaiiii...

OK..To be continued~

No comments:

Post a Comment